Chcesz dokonać zwrotu?
Masz aż 14 dni na zwrot zamówionych produktów.
Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, dokonamy zwrotu środków. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 10 dni (roboczych).
Jak to zrobić?
-
Wydrukuj i uzupełnij formularz zwrotu. Wzór możesz pobrać poniżej.
-
Zwracane artykuły zapakuj w oryginalne opakowanie. Nie powinny nosić śladów użytkowania.
-
Do przesyłki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i zabezpiecz ją taśmą klejącą.
-
Wyślij przesyłkę.
Adres do zwrotów:
-
Maynard sp. z o.o.
-
Magazyn nr 2
-
ul. Katowicka 11
-
46-203 Kluczbork
W jaki sposób zostaną zwrócone pieniądze?
Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:
-
Płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu
-
Płatność bezpośrednio na konto – zwrot pieniędzy na konto z którego została dokonana płatność
-
Płatność PayU – zwrot pieniędzy na konto PayU
-
Płatność PayPal - zwrot pieniędzy na konto PayPal
Chcesz coś wymienić?
Wymiana polega na zwrocie wybranego produktu (procedura zwrotu powyżej) i wybraniu innego produktu. Możesz skontaktować się z naszą obsługą (telefonicznie lub mailowo) i zarezerwować inny produkt (pokrywając różnicę w cenie lub otrzymując jej zwrot, jeśli taka wystąpi) albo dokonać nowego zamówienia.
Chcesz dokonać reklamacji?
Oferujemy:
-
Roczna odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego
-
Rozpatrzenie Twojej reklamacji trwa maksymalnie 14 dni
Jak to zrobić?
-
Wydrukuj i uzupełnij formularz reklamacyjny. Wzór możesz pobrać poniżej.
-
Reklamowany artykuł/y zapakuj wraz z formularzem reklamacyjnym (nie zapomnij podać dokładnej przyczyny składanej reklamacji, oraz dołączyć dowodu zakupu, który otrzymałeś na e-maila).
-
Reklamację możesz złożyć wysyłając paczkę na adres:
-
Maynard sp. z o.o.
-
Magazyn nr 2
-
ul. Katowicka 11
-
46-203 Kluczbork
-
z dopiskiem REKLAMACJA (jeśli przesyłka)
-
Dla sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało:
-
imię i nazwisko,
-
numer telefonu,
-
adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeśli życzysz sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej
-
datę nabycia towaru,
-
rodzaj reklamowanego towaru,
-
dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,
-
Twoje żądanie, a także preferowany przez Ciebie sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie).
Prosimy, abyś wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczył nam wadliwą rzecz oraz dowód jej zakupu. Może to być na przykład kopia paragonu fiskalnego, wydrukowane potwierdzenie zamówienia lub faktura. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.
Formularz Zwrotu